Tuesday, June 3, 2014

Pretty Rose Seeks Identification

Hi!

I'm pink and very pretty.
I have numerous petals and sometimes open up into a quartered rosette.
My buds are a very dark shade of pink, then they get lighter as the blooms open up.
I have a divine perfume. Strong but without a hint of myrr. A rather classical rose fragrance.
I have big thorns and I offer my blooms several times a year.
I form a rather wide bush and my branches do not stand up right.
I guess my heavy big blooms have a say in that.

The girl who takes care of me assumes I might be Rose de Recht or Mme. Isaac Perreire .... or maybe some rose she hasn't even considered.

Can you help with my name?




4 comments:

  1. Sigur nu e Rose de Rescht. O am si are o floare cu totul altfel, mai aplatizata cand se deschide, cu petale mai multe si mai marunte, iar culoarea vireaza spre rosu-violet.Chiar si frunzisul e de un verde mai altfel si cu frunzele ceva mai marunte. Nici Mme. Perreire nu pare a fi, fiindca trandafirul respectiv creste inalt, cu ramuri lungi, il are vecina mea si in doi ani a ajuns la etajul intai, altfel floarea seamana, dar nu si habitusul ... In poza a doua imi seamana a trandafir englezesc ... dintre trandafirii lui Austin imi seamana cu Othello.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dani, sa stii ca si asta creste cu ramuri lungi, dar eu nu il pot agata nicaieri, asa ca il tot tund destul de drastic.
      Ramurile nu cresc drept in sus insa, cresc il lateral si ar trebui palisate pe ceva

      Delete
  2. Si daca ai adopta metoda de pegging ? Asta ti-ar permite sa lasi ramurile mai lungi si trandafirul ar inflori mai bogat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Am incercat asta cu 3 trandafiri anul trecut, inclusiv cu asta, dar nu a fost extraordinar caci e plantat intr-un strat lungut si ingust in fata casei, in fata garajului si in paralel cu locul de parcare, asa ca tufa prea mare rezultata ne incomoda pe noi la circulatie :)
      Am pastrat metoda doar la Graham Thomas pe care l-am palisat pe un gard. La necunoscut facusem pegging in toata regula, cu creanga prinsa de baza

      Delete