Monday, May 4, 2015

Angelique

Tulip season is almost over, but I still have some beauties in my garden.
In fact, I am lucky enough to have a flower patch mostly in shade so everything there has a later blooming season. Among the flowers planted in there, there are the Angelique tulips.
Angelique, being among my favourite tulip, is planted in several spots around the garden and in front of the house so I have a very long period when I can enjoy its blooms.
It's such a beauty - from bud, to a fully open flower and in a bouquet.
Let's not forget its amazing fragrance!
 











6 comments:

  1. Felicitări pentru blog, mă bucur că l-am descoperit. Foarte frumoase fotografiile.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mă bucur :)
      Mulțumesc de vizită și pentru aprecieri

      Delete
  2. Daaa, e o lalea tare frumoasa din categoria celor ce infloresc ca bujorii. Ma duce cu numele la o serie de filme vechi cu Michele Mercier :) Angelique, marchiza ingerilor ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uite că nu m-am gândit la filme când mă uit la ea, dar arată absolut angelic, e drept

      Delete
  3. Anul trecut am avut noua flori din cei zece bulbi de lalea-bujor roz. Anul acesta am cumparat tot ce am gasit ca noutate in materie de lalele-bujor. Roz nu am mai cumparat, fiindca...aveam. Din pacate anul acesta nu m-au mai incantat cu corola lor roz sidefie. Nici urma de lalea-bujor roz. Ma intreb care-i cauza si sunt curioasa daca cele de anul acesta vor mai inflori si la anul.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Draga Mariana,
      Imi pare rau ca ti-au disparut lalelele.
      Din pacate, este normal. Si eu patesc asta cu ale mele desi aici iarna nu este asa de ger ca in Romania. Nu imi dispar toate, e drept, dar tot dispar din ele in fiecare iarna, insa eu tot plantez toamna bulbi noi din lalelele mele preferate - Angelique si Carnaval de Nice.
      Ca sugestie, ai putea sa scoti bulbii din pamant prin iunie, cand se usuca tulpina, si sa ii tii undeva rece, ca apoi sa ii plantezi toamna, eventual prin octombrie.
      Bafta multa!

      Delete